Home » FASHION LOOK » Non c’è primavera senza fiori

Non c’è primavera senza fiori


Care amiche,
finalmente un po’ di sole perché, non so voi, ma io sono stufa di questo tempo imprevedibile, si passa spesso da 25 gradi ad acquazzoni improvvisi. Oggi è una di quelle giornate dove amo sfoggiare un abito leggero a fantasia floreale che ricorda che siamo in primavera e non in autunno come negli ultimi giorni… ma quanto durerà?!?

Non c’è primavera senza fiori” perché i fiori sono un must della bella stagione … donano quel tocco di romanticismo in più. Ecco l’abito lungo che ho scelto per voi da indossare durante matrimoni o altre cerimonie eleganti. Che ne dite?

Total look by Sara Mode – Via Einaudi, 37 a Parabiago (MI)

Special thanx to Sara Banfi photographer

******************

Dear friends,
Finally some Sun because, I don’t know about you, but I’m sick of this unpredictable weather, it often passes from 25 degrees to sudden downpours. Today is one of those days where I love to flaunt a light dress in floral design reminding you that we are in spring and in autumn, not like in the last few days … but how long will it last?!?

There is no spring without flowers” because the flowers are a must in the summer, giving a touch of romance. Here is the dress I have chosen for you to wear during weddings or other ceremonies. What do you think?

Total look by Sara Mode – Via Einaudi, 37 a Parabiago (MI)

Special thanx to Sara Banfi photographer